Plispliz – miejska kolekcja dla rowerzystek

Plispliz to polska marka produkująca plisowane spódnico – spodenki. Plisy zostały stworzone z myślą o miejskich rowerzystkach, które nie chcą rezygnować ze spódnic nawet na rowerze – nie podwiewają się podczas jazdy, a po zejściu z roweru przybierają formę spódnicy. 

Marka stawia na uniwersalność, oryginalne printy i krótkie serie. Wszystkie wzory są autorskie, a połowa patternów została ręcznie zaprojektowana – namalowana farbami akrylowymi, wycięta z papieru lub narysowana i dopiero później poddana obróbce w programie graficznym. W kolekcji znajdziemy wzory inspirowane ubraniami tenisistek z lat 20-tych, malarstwem kubistycznym czy fotografią. Nowa kolekcja wiosna-lato 2018 to wyraziste odcienie niebieskiego i fioletu, delikatne róże czy minimalistyczna czerń. 

 

 

 

 

 

Plisy są wykonane ze sportowej dzianiny wykorzystywanej w profesjonalnych strojach kolarskich. Dzianina posiada wykończenie hydrofilowe, dzięki czemu szybko odprowadza ewentualną wilgoć i momentalnie wysycha. Produkcja w pełni odbywa się w Polsce. Spodenki będą dostępne w dwóch wersjach długości – przed kolano oraz midi. Z każdego wzoru w każdej serii zostaje wyprodukowanych jedynie kilka lub kilkanaście sztuk.

 

 

 

 

 

Do każdego zamówienia dołączona jest informacja o serii i numerze spodenek. Pierwsza część najnowszej kolekcji będzie dostępna jest od końca kwietnia w sklepie internetowym marki. Spodenki w wersji przed kolano – cena 199 zł, wersja midi – cena 249 zł. 

Założycielami marki są Karolina Bielan oraz Adrian Zwierzyński, na co dzień pracownicy warszawskich agencji reklamowych. Adrian zajmuje się projektowaniem wzorów, materiałów reklamowych oraz identyfikacją graficzną marki. Adrian jest również autorem sesji zdjęciowej i materiałów video. Karolina zajmuje się nadzorem nad produkcją, kontaktem z klientami oraz mediami, obsługą zamówień, redakcją tekstów oraz promocją marki. 

 

Fot. Plispliz

Search